Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » QSRPA227 quinton

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy QSRPA227 QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

QSRPA227

producent:

QUINTON

Tryb pracy:hydrauliczny

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy QSRPA227 QUINTON

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      210 466 0601
MERCEDES-BENZ      210 466 0701
MERCEDES-BENZ      210 466 1401
MERCEDES-BENZ      210 466 1501
MERCEDES-BENZ      210 466 1501 80
MERCEDES-BENZ      210 466 2101
MERCEDES-BENZ      210 466 2101 80
MERCEDES-BENZ      210 466 0601 80
MERCEDES-BENZ      210 466 1401 80
MERCEDES-BENZ      210 466 2201
MERCEDES-BENZ      210 466 2201 80
zamienniki:
1808 001
brak
ZF Parts
53964
brak
SPIDAN
54027
brak
SPIDAN
54125
brak
SPIDAN
28549
brak
LEMFÖRDER
28553
brak
LEMFÖRDER
JPR341
brak
TRW

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy QSRPA227 QUINTON w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.