Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 93-00173-056 rts

Sworzeń wahacza 93-00173-056 RTS

93-00173-056 Sworzeń wahacza RTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

93-00173-056

producent:

RTS

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Wymiar stożka [mm] 13
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,25
Ciężar [kg] 0,40
nr EAN 8435130311221

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 93-00173-056 RTS

Sworzeń wahacza 93-00173-056 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Sworzeń wahacza 93-00173-056 producenta RTS

ALFA ROMEO

164002101900, 60566661, 60801425, 82446499

LANCIA

82398170, 82446499, 82459170

FIAT

164002101900, 60556032, 60566661, 60801425, 82398170, 82446499, 82459170

numery OEM:
ALFA ROMEO      164002101900
ALFA ROMEO      60566661
ALFA ROMEO      60801425
ALFA ROMEO      82446499
FIAT      164002101900
FIAT      60556032
FIAT      60566661
FIAT      60801425
FIAT      82398170
FIAT      82446499
FIAT      82459170
LANCIA      82398170
LANCIA      82446499
LANCIA      82459170

Zastosowanie Sworzeń wahacza 93-00173-056 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 93-00173-056 RTS:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.