Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 93-02330 rts

Sworzeń wahacza 93-02330 RTS

93-02330 Sworzeń wahacza RTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

93-02330

producent:

RTS

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy góra
średnica zewnętrzna [mm] 51,15
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Ciężar [kg] 0,56
nr EAN 8435130313805

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 93-02330 RTS

numery OEM:
NISSAN      40110-2S425
NISSAN      40110-2S485
NISSAN      40110-2S486
NISSAN      40110-2S685
NISSAN      40110-2S686
NISSAN      40110-3S600
NISSAN      40110-8B425
NISSAN      40110-8B525
NISSAN      40110-8B550
NISSAN      40110-9Z050
NISSAN      40110-VJ200
zamienniki:
QSJ3487S
brak
QUINTON

Zastosowanie Sworzeń wahacza 93-02330 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 93-02330 RTS:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.