Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 93-06603-015 rts

Sworzeń wahacza 93-06603-015 RTS

93-06603-015 Sworzeń wahacza RTS
43.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

93-06603-015

producent:

RTS

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 42,05
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,25
Ciężar [kg] 0,442
Strona zabudowy na dole
nr EAN 8435130314758

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 93-06603-015 RTS

numery OEM:
HONDA      51220-S0A-J01
HONDA      51220-S4K-A00
HONDA      51220-S84-A01
HONDA      51220-S84-A02
HONDA      51220-SM0-003
HONDA      51220-SM1-A01
HONDA      51220-SM1-A02
HONDA      51220-SM4-003
HONDA      51220-SM4-013
HONDA      52220-SF1-003
ISUZU      5862031440
ISUZU      5862069940
ROVER      GSJ1002
ROVER      GSJ404
ACURA      04510-S84-000
ACURA      51220-SM4-013

Zastosowanie Sworzeń wahacza 93-06603-015 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 93-06603-015 RTS:

2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.