Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 5596384 ruville/fag

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 5596384 RUVILLE/FAG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

5596384

producent:

RUVILLE/FAG

Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Koła pasowe:z kołem pasowym wału korbowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Długość [mm]: 975
Ilość żeber: 6
uwzględnić informację serwisową:
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

skład zestawu:
515201 Koło pasowe, wał korbowy
55963 Napinacz paska wieloklinowego
59956 Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
6PK975 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 5596384 RUVILLE/FAG

numery OEM:
CITROËN      0515 R0
CITROËN      0515 V0
CITROËN      0515.P8
CITROËN      0515.T0
CITROËN      0515.TO
CITROËN      0515.V4
CITROËN      0515.V7
CITROËN      0515.V8
CITROËN      0515P8
CITROËN      0515R0
CITROËN      0515T0
CITROËN      0515TO
CITROËN      0515V0
CITROËN      0515V4
CITROËN      0515V7
CITROËN      0515V8
CITROËN      16 114 256 80
CITROËN      16 138 379 80
CITROËN      1611425680
CITROËN      1613837980
CITROËN      5750.FV
CITROËN      5750.FW
CITROËN      5750.VN
CITROËN      5750.YQ
CITROËN      5750.YS
CITROËN      5750FV
CITROËN      5750FW
CITROËN      5750VN
CITROËN      5750YQ
CITROËN      5750YS
CITROËN      5751.86
CITROËN      5751.F9
CITROËN      5751.G2
CITROËN      5751.H6
CITROËN      575186
CITROËN      5751F9
CITROËN      5751G2
CITROËN      5751H6
CITROËN      96 423 837 80
CITROËN      96 423 839 80
CITROËN      9642383780
CITROËN      9642383980
FORD      1147683
FORD      1229540
FORD      1229549
FORD      1319519
FORD      1355389
FORD      1369546
FORD      1469717
FORD      1473366
FORD      1485765
FORD      1517975
FORD      1517976
FORD      1539584
FORD      1689148
FORD      1690293
FORD      2S6Q-6B319-AD
FORD      2S6Q-GB319-AA
FORD      2S6Q-GB319-AB
FORD      2S6Q-GB319-AD
FORD      2S6Q6B319AD
FORD      2S6QGB319AA
FORD      2S6QGB319AB
FORD      2S6QGB319AD
FORD      3M5Q-6B319-CB
FORD      3M5Q-6B319-CC
FORD      3M5Q6B319CB
FORD      3M5Q6B319CC
FORD      4M5Q-6A228-BA
FORD      4M5Q-6A228-BB
FORD      4M5Q-6C301-DA
FORD      4M5Q6A228BA
FORD      4M5Q6A228BB
FORD      4M5Q6C301DA
FORD      6M5Q-6A228-DA
FORD      6M5Q-6C301-EA
FORD      6M5Q6A228DA
FORD      6M5Q6C301EA
FORD      8V21-10300-AB
FORD      8V21-10300-BB
FORD      8V2110300AB
FORD      8V2110300BB
FORD      95VW-6C301-EA
FORD      95VW6C301EA
FORD      9G9N-10300-CA
FORD      9G9N10300CA
FORD      AV6Q-6A228-AB
FORD      AV6Q-6C301-DA
FORD      AV6Q6A228AB
FORD      AV6Q6C301DA
PEUGEOT      0515 R0
PEUGEOT      0515 V0
PEUGEOT      0515.P8
PEUGEOT      0515.T0
PEUGEOT      0515.TO
PEUGEOT      0515.V4
PEUGEOT      0515.V7
PEUGEOT      0515.V8
PEUGEOT      0515P8
PEUGEOT      0515R0
PEUGEOT      0515T0
PEUGEOT      0515TO
PEUGEOT      0515V0
PEUGEOT      0515V4
PEUGEOT      0515V7
PEUGEOT      0515V8
PEUGEOT      16 068 569 80
PEUGEOT      16 068 591 80
PEUGEOT      16 080 645 80
PEUGEOT      16 090 160 80
PEUGEOT      16 099 572 80
PEUGEOT      16 114 256 80
PEUGEOT      16 138 379 80
PEUGEOT      16 242 304 80
PEUGEOT      1606856980
PEUGEOT      1606859180
PEUGEOT      1608064580
PEUGEOT      1609016080
PEUGEOT      1609957280
PEUGEOT      1611425680
PEUGEOT      1613837980
PEUGEOT      1624230480
PEUGEOT      212000972
PEUGEOT      26 107 11B
PEUGEOT      2610711B
PEUGEOT      5702 H7
PEUGEOT      5702 J4
PEUGEOT      5702 J9
PEUGEOT      5702 K9
PEUGEOT      5702H7
PEUGEOT      5702J4
PEUGEOT      5702J9
PEUGEOT      5702K9
PEUGEOT      5705 AS
PEUGEOT      5705 CS
PEUGEOT      5705 EY
PEUGEOT      5705 J4
PEUGEOT      5705 KC
PEUGEOT      5705 KR
PEUGEOT      5705 KV
PEUGEOT      5705AS
PEUGEOT      5705CS
PEUGEOT      5705EY
PEUGEOT      5705J4
PEUGEOT      5705KC
PEUGEOT      5705KR
PEUGEOT      5705KV
PEUGEOT      5750.FV
PEUGEOT      5750.FW
PEUGEOT      5750.VN
PEUGEOT      5750.YQ
PEUGEOT      5750.YS
PEUGEOT      5750FV
PEUGEOT      5750FW
PEUGEOT      5750VN
PEUGEOT      5750YQ
PEUGEOT      5750YS
PEUGEOT      5751.86
PEUGEOT      5751.F9
PEUGEOT      5751.G2
PEUGEOT      5751.H6
PEUGEOT      575186
PEUGEOT      5751F9
PEUGEOT      5751G2
PEUGEOT      5751H6
PEUGEOT      96 640 742 80
PEUGEOT      96 656 177 80
PEUGEOT      96 708 995 80
PEUGEOT      96 780 488 80
PEUGEOT      96 780 494 80
PEUGEOT      9664074280
PEUGEOT      9665617780
PEUGEOT      9670899580
PEUGEOT      9678048880
PEUGEOT      9678049480
PEUGEOT      98 030 499 80
PEUGEOT      98 037 509 80
PEUGEOT      98 093 918 80
PEUGEOT      98 109 718 80
PEUGEOT      98 186 779 80
PEUGEOT      9803049980
PEUGEOT      9803750980
PEUGEOT      9809391880
PEUGEOT      9810971880
PEUGEOT      9818677980

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 5596384 RUVILLE/FAG w samochodach:

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.