Długość [mm] | 976 |
Szerokość [mm] | 21,36 |
Ilość żeber | 6 |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
nr EAN | 7316575295837 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33165 SKF
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1611277680, 1611277880, 1611425680, 5750FW, 5750YQ, 5750YS, 5751F9, 5751H6
1611277680, 1611277880, 1611425680, 5750FV, 5750VN, 5750YQ, 5750YS, 5751F9, 5751H6
30637495, 31251758, 31316434, 31316870
1229549, 1539584, 1689148, 1690293, 4M5Q6C301DA, 6M5Q6C301EA, AV6Q6A228AB, AV6Q6C301DA
ALFA ROMEO | 60571125 | |
ALFA ROMEO | 60625590 | |
AUDI | 037 903 137 G | |
CITROËN | 16 112 776 80 | |
CITROËN | 16 112 778 80 | |
CITROËN | 16 114 256 80 | |
CITROËN | 5750.FW | |
CITROËN | 5750.YQ | |
CITROËN | 5750.YS | |
CITROËN | 5751.F9 | |
CITROËN | 5751.H6 | |
FIAT | 60625590 | |
FORD | 1229549 | |
FORD | 1539584 | |
FORD | 1689148 | |
FORD | 1690293 | |
FORD | 4M5Q 6C301 DA | |
FORD | 6M5Q 6C301 EA | |
FORD | AV6Q 6A228 AB | |
FORD | AV6Q 6C301 DA | |
MAZDA | DN34-15-909 | |
MAZDA | Y601-15-909 | |
MAZDA | Y601-15-909A | |
PEUGEOT | 16 112 776 80 | |
PEUGEOT | 16 112 778 80 | |
PEUGEOT | 16 114 256 80 | |
PEUGEOT | 5750.FV | |
PEUGEOT | 5750.VN | |
PEUGEOT | 5750.YQ | |
PEUGEOT | 5750.YS | |
PEUGEOT | 5751.F9 | |
PEUGEOT | 5751.H6 | |
SEAT | 037 903 137 G | |
SKODA | 037 903 137 G | |
VOLVO | 30637495 | |
VOLVO | 31251758 | |
VOLVO | 31316434 | |
VOLVO | 31316870 | |
VOLKSWAGEN | 037 903 137 G | |
MINI | 11 28 7 798 112 |
Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33165 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33165 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.