Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK975 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK975 INA

FB 6PK975 Pasek klinowy wielorowkowy INA
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK971, 6PK972, 6PK973, 6PK974, 6PK975, 6PK976, 6PK977, 6PK978, 6PK979

numer części:

FB 6PK975

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 975
nr EAN 4005108953759

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK975 INA

Pasek wielorowkowy (6PK975) pasuje do: DS DS 3, VOLVO C30, S40 II, S80 II, V50, V70 III, ALFA ROMEO 155, GTV, SPIDER, SZ, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C2 1.0-3.0 02.88-

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK975 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK975 producenta INA

ALFA ROMEO

60571125, 60625590

CITROËN

5750FV, 5750FW, 5750VN, 5750YQ, 5750YS, 9642383780, 9642383980

PEUGEOT

5750FV, 5750FW, 5750VN, 5750YQ, 5750YS, 9642383780, 9642383980

VOLKSWAGEN

037903137C, 037903137F, 037903137G

SEAT

037903137C, 037903137F, 037903137G

FORD

1229549, 1539584, 1689148, 4M5Q6C301DA, 6M5Q6C301EA, 95VW6C301EA, AV6Q6C301DA

HYUNDAI

252122E830

MAZDA

PY0115909, PY0115909A, Y60115909

VOLVO

30637495

MINI

11287798112

KIA

252122E830

numery OEM:
ALFA ROMEO      60571125
ALFA ROMEO      60625590
AUDI      037 903 137 C
AUDI      037 903 137 F
AUDI      037 903 137 G
AUDI      037903137C
AUDI      037903137F
AUDI      037903137G
BMW      11 28 7 798 112
BMW      11287798112
CITROËN      5750.FV
CITROËN      5750.FW
CITROËN      5750.VN
CITROËN      5750.YQ
CITROËN      5750.YS
CITROËN      5750FV
CITROËN      5750FW
CITROËN      5750VN
CITROËN      5750YQ
CITROËN      5750YS
CITROËN      96 423 837 80
CITROËN      96 423 839 80
CITROËN      9642383780
CITROËN      9642383980
FORD      1229549
FORD      1539584
FORD      1689148
FORD      4M5Q-6C301-DA
FORD      4M5Q6C301DA
FORD      6M5Q-6C301-EA
FORD      6M5Q6C301EA
FORD      95VW-6C301-EA
FORD      95VW6C301EA
FORD      AV6Q-6C301-DA
FORD      AV6Q6C301DA
MAZDA      PY01-15-909
MAZDA      PY01-15-909A
MAZDA      PY0115909
MAZDA      PY0115909A
MAZDA      Y601-15-909
MAZDA      Y60115909
PEUGEOT      5750.FV
PEUGEOT      5750.FW
PEUGEOT      5750.VN
PEUGEOT      5750.YQ
PEUGEOT      5750.YS
PEUGEOT      5750FV
PEUGEOT      5750FW
PEUGEOT      5750VN
PEUGEOT      5750YQ
PEUGEOT      5750YS
PEUGEOT      96 423 837 80
PEUGEOT      96 423 839 80
PEUGEOT      9642383780
PEUGEOT      9642383980
SEAT      037 903 137 C
SEAT      037 903 137 F
SEAT      037 903 137 G
SEAT      037903137C
SEAT      037903137F
SEAT      037903137G
SKODA      037 903 137 C
SKODA      037 903 137 F
SKODA      037 903 137 G
SKODA      037903137C
SKODA      037903137F
SKODA      037903137G
VOLVO      30637495
VOLKSWAGEN      037 903 137 C
VOLKSWAGEN      037 903 137 F
VOLKSWAGEN      037 903 137 G
VOLKSWAGEN      037903137C
VOLKSWAGEN      037903137F
VOLKSWAGEN      037903137G
HYUNDAI      25212-2E830
HYUNDAI      252122E830
KIA      25212-2E830
KIA      252122E830
MINI      11 28 7 798 112
MINI      11287798112

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK975 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK975 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.