Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK975 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK975 INA

FB 6PK975 Pasek klinowy wielorowkowy INA
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK971, 6PK972, 6PK973, 6PK974, 6PK975, 6PK976, 6PK977, 6PK978, 6PK979

numer części:

FB 6PK975

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 975
nr EAN 4005108953759

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK975 INA

Pasek wielorowkowy (6PK975) pasuje do: DS DS 3, VOLVO C30, S40 II, S80 II, V50, V70 III, ALFA ROMEO 155, GTV, SPIDER, SZ, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C2 1.0-3.0 02.88-
numery OEM:
ALFA ROMEO      60571125
ALFA ROMEO      60625590
AUDI      037 903 137 C
AUDI      037 903 137 F
AUDI      037 903 137 G
AUDI      037903137C
AUDI      037903137F
AUDI      037903137G
BMW      11 28 7 798 112
BMW      11287798112
CITROËN      5750.FV
CITROËN      5750.FW
CITROËN      5750.VN
CITROËN      5750.YQ
CITROËN      5750.YS
CITROËN      5750FV
CITROËN      5750FW
CITROËN      5750VN
CITROËN      5750YQ
CITROËN      5750YS
CITROËN      96 423 837 80
CITROËN      96 423 839 80
CITROËN      9642383780
CITROËN      9642383980
FORD      1229549
FORD      1539584
FORD      1689148
FORD      4M5Q-6C301-DA
FORD      4M5Q6C301DA
FORD      6M5Q-6C301-EA
FORD      6M5Q6C301EA
FORD      95VW-6C301-EA
FORD      95VW6C301EA
FORD      AV6Q-6C301-DA
FORD      AV6Q6C301DA
MAZDA      PY01-15-909
MAZDA      PY01-15-909A
MAZDA      PY0115909
MAZDA      PY0115909A
MAZDA      Y601-15-909
MAZDA      Y60115909
PEUGEOT      5750.FV
PEUGEOT      5750.FW
PEUGEOT      5750.VN
PEUGEOT      5750.YQ
PEUGEOT      5750.YS
PEUGEOT      5750FV
PEUGEOT      5750FW
PEUGEOT      5750VN
PEUGEOT      5750YQ
PEUGEOT      5750YS
PEUGEOT      96 423 837 80
PEUGEOT      96 423 839 80
PEUGEOT      9642383780
PEUGEOT      9642383980
SEAT      037 903 137 C
SEAT      037 903 137 F
SEAT      037 903 137 G
SEAT      037903137C
SEAT      037903137F
SEAT      037903137G
SKODA      037 903 137 C
SKODA      037 903 137 F
SKODA      037 903 137 G
SKODA      037903137C
SKODA      037903137F
SKODA      037903137G
VOLVO      30637495
VOLKSWAGEN      037 903 137 C
VOLKSWAGEN      037 903 137 F
VOLKSWAGEN      037 903 137 G
VOLKSWAGEN      037903137C
VOLKSWAGEN      037903137F
VOLKSWAGEN      037903137G
HYUNDAI      25212-2E830
HYUNDAI      252122E830
KIA      25212-2E830
KIA      252122E830
MINI      11 28 7 798 112
MINI      11287798112

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK975 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK975 INA:

2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.