Długość [mm] | 976 |
Szerokość [mm] | 21,36 |
Kolor | czarny |
Ilość żeber | 6 |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
nr EAN | 7316573391333 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK976 SKF
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
60571125, 60625590
5750FW, 5750YQ, 5750YS
5750FV, 5750VN, 5750YQ, 5750YS
037903137G
037903137G
DN3415909, Y60115909, Y60115909A
30637495, 31251758, 31316870
1229549, 1539584, 1689148, 4M5Q6C301DA, 6M5Q6C301EA, AV6Q6C301DA
11287798112
ALFA ROMEO | 60571125 | |
ALFA ROMEO | 60625590 | |
AUDI | 037 903 137 G | |
CITROËN | 5750.FW | |
CITROËN | 5750.YQ | |
CITROËN | 5750.YS | |
FIAT | 60625590 | |
FORD | 1229549 | |
FORD | 1539584 | |
FORD | 1689148 | |
FORD | 4M5Q 6C301 DA | |
FORD | 6M5Q 6C301 EA | |
FORD | AV6Q 6C301 DA | |
MAZDA | DN34-15-909 | |
MAZDA | Y601-15-909 | |
MAZDA | Y601-15-909A | |
PEUGEOT | 5750.FV | |
PEUGEOT | 5750.VN | |
PEUGEOT | 5750.YQ | |
PEUGEOT | 5750.YS | |
SEAT | 037 903 137 G | |
SKODA | 037 903 137 G | |
VOLVO | 30637495 | |
VOLVO | 31251758 | |
VOLVO | 31316870 | |
VOLKSWAGEN | 037 903 137 G | |
MINI | 11 28 7 798 112 |
Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK976 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK976 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.