Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 5631881 ruville/fag

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 5631881 RUVILLE/FAG

5631881 Zestaw paska klinowego wielorowkowego RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numer części:

5631881

producent:

RUVILLE/FAG

Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Długość [mm]: 1873
Ilość żeber: 6
uwzględnić informację serwisową:
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

skład zestawu:
56317 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
56318 Napinacz paska wieloklinowego
56329 Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
6PK1873 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 5631881 RUVILLE/FAG

numery OEM:
SEAT      03D 145 933 AH
SEAT      03D 903 119 A
SEAT      03D 903 305 B
SEAT      03D 903 305 F
SEAT      03D 903 305 G
SEAT      03D145933AH
SEAT      03D903119A
SEAT      03D903305B
SEAT      03D903305F
SEAT      03D903305G
SEAT      03E 260 849 A
SEAT      03E 260 849 B
SEAT      03E 903 133
SEAT      03E 903 133 A
SEAT      03E 903 133 B
SEAT      03E260849A
SEAT      03E260849B
SEAT      03E903133
SEAT      03E903133A
SEAT      03E903133B
SKODA      03D 903 119 A
SKODA      03D 903 305 B
SKODA      03D 903 305 F
SKODA      03D 903 305 G
SKODA      03D903119A
SKODA      03D903305B
SKODA      03D903305F
SKODA      03D903305G
SKODA      03E 260 849 A
SKODA      03E 260 849 B
SKODA      03E 903 133
SKODA      03E 903 133 A
SKODA      03E 903 133 B
SKODA      03E260849A
SKODA      03E260849B
SKODA      03E903133
SKODA      03E903133A
SKODA      03E903133B
VOLKSWAGEN      03D 145 933 AH
VOLKSWAGEN      03D 903 025 D
VOLKSWAGEN      03D 903 025 E
VOLKSWAGEN      03D 903 025 H
VOLKSWAGEN      03D 903 119 A
VOLKSWAGEN      03D 903 305 B
VOLKSWAGEN      03D 903 305 F
VOLKSWAGEN      03D 903 305 G
VOLKSWAGEN      03D145933AH
VOLKSWAGEN      03D903025D
VOLKSWAGEN      03D903025E
VOLKSWAGEN      03D903025H
VOLKSWAGEN      03D903119A
VOLKSWAGEN      03D903305B
VOLKSWAGEN      03D903305F
VOLKSWAGEN      03D903305G
VOLKSWAGEN      03E 260 849 A
VOLKSWAGEN      03E 260 849 B
VOLKSWAGEN      03E 903 133
VOLKSWAGEN      03E 903 133 A
VOLKSWAGEN      03E 903 133 B
VOLKSWAGEN      03E260849A
VOLKSWAGEN      03E260849B
VOLKSWAGEN      03E903133
VOLKSWAGEN      03E903133A
VOLKSWAGEN      03E903133B

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 5631881 RUVILLE/FAG w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 5631881

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.