Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » 75459 ruville/fag

Przegub, wał napędowy 75459 RUVILLE/FAG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

75459

producent:

RUVILLE/FAG

Rodzaj przegubu:Przegub równobieżny
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 28
średnica zewnętrzna [mm]: 108
Status produktu: Artykuł wychodzący


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przegub, wał napędowy 75459 RUVILLE/FAG

PRZEGUB NAP RUVILLE 75459 WEWNĘTRZNY VW T4 1.9-2.4 94-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      701 407 331 B
VOLKSWAGEN      701407331B

Zastosowanie Przegub, wał napędowy 75459 RUVILLE/FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Przegub, wał napędowy 75459 RUVILLE/FAG:

,
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Zamawiałem przeguby Ruvilla, a dostaję produkt z logo FAG, firma Schaeffler, niby ten sam produkt, ale czuję się wprowadzony w błąd. Tłumaczenie sklepu, że w ofercie sklepu towar jest nadal pod marką Ruville ponieważ klienci korzystają z numerów części Ruvilla jest po prostu słabe.

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.