Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 (1992.11-1996.04) 113km » 756819 ruville/fag
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover I 2.5 Tdi 4x4 (1992.11-1996.04) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, półoś napędowa 756819 RUVILLE/FAG

    Ocena:
numer części:

756819

dostawca:

RUVILLE/FAG

Materiał:Guma
średnica wewnętrzna 1 [mm]: 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 85
Wysokość [mm]: 102
Status produktu: Normal
Materiał:Guma
średnica wewnętrzna 1 [mm]: 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 85
Wysokość [mm]: 102
Status produktu: Normal


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, półoś napędowa 756819 RUVILLE/FAG

numery OEM:
NISSAN      39241-17R00
NISSAN      39241-17R25
NISSAN      39241-17R26
NISSAN      39241-17R27
NISSAN      39241-17R28
NISSAN      39241-17R29
NISSAN      39241-17R85
NISSAN      39241-17R86
NISSAN      39241-17R87
NISSAN      3924117R00
NISSAN      3924117R25
NISSAN      3924117R26
NISSAN      3924117R27
NISSAN      3924117R28
NISSAN      3924117R29
NISSAN      3924117R85
NISSAN      3924117R86
NISSAN      3924117R87

Zastosowanie Zestaw osłon, półoś napędowa 756819 RUVILLE/FAG w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.