Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » 76614S ruville/fag

Przegub napędowy, zestaw 76614S RUVILLE/FAG

76614S Przegub napędowy, zestaw RUVILLE/FAG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

76614S

producent:

RUVILLE/FAG

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 28
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 49
Status produktu: Normal


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przegub napędowy, zestaw 76614S RUVILLE/FAG

numery OEM:
CITROËN      3272HR
CITROËN      3273HH
zamienniki:
VKJA 5371
brak
SKF

Zastosowanie Przegub napędowy, zestaw 76614S RUVILLE/FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Przegub napędowy, zestaw 76614S RUVILLE/FAG:

,
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Zamawiałem przeguby Ruvilla, a dostaję produkt z logo FAG, firma Schaeffler, niby ten sam produkt, ale czuję się wprowadzony w błąd. Tłumaczenie sklepu, że w ofercie sklepu towar jest nadal pod marką Ruville ponieważ klienci korzystają z numerów części Ruvilla jest po prostu słabe.

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.