Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 914100 ruville/fag

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 914100 RUVILLE/FAG

914100 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

914100

producent:

RUVILLE/FAG

Wymiar stożka [mm]: 17,0
Gwint wewnętrzny [mm]: M16x1,5
Status produktu: Normal


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 914100 RUVILLE/FAG


Oglądana aktualnie część zamienna znanej firmy produkującej podzespoły samochodowe RUVILLE AUTOTEILE o numerze 914100 przyporządkowana jest do kategorii końcówka drążka naszego sklepu motoryzacyjnego. Końcówka drążka 914100 to jednen z podstawowych podzespołów wielu modeli nowoczesnych aut. Wszystkie części produkowane przez RUVILLE AUTOTEILE spełniają normy jakościowe przewidziane dla tej klasy produktów. Końcówka drążka RUVILLE AUTOTEILE 914100 odznacza się wyjątkowo wysoką jakością wykonania, trwałością oraz odpornością na zniszczenie.
Opinie użytkowników o prezentowanym wyrobie - końcówka drążka RUVILLE AUTOTEILE 914100 potwierdzają ich wysoką jakość i walory użytkowe.
Końcówka drążka 914100 ma zastosowanie do samochodu MERCEDES-BENZ CABRIOLET (A124) od 1991.09 oraz wielu innych modeli aut.
Jeżeli napotkasz problem z prawidłowym dobraniem końcówek drążka do swojego samochodu i nie masz pewności czy zrobiłeś to właściwie, zapytaj obsługę sklepu.
W sklepie z częściami e-autoparts.pl oprócz końcówek drążka 914100 oferujemy także inne części prodcenta RUVILLE AUTOTEILE. Wszystkie auto części tego producenta możemy zaproponować w dobrych cenach i szybkiej dostawie na terenie całego kraju i Unii Europejskiej. Końcówek drążka 914100 możesz odebrać po złożeniu zamówienianaszym punkcie odbiorów osobistych w Warszawie przy ulicy Łodygowej 28G.
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      639 460 00 48
MERCEDES-BENZ      639 460 04 48
MERCEDES-BENZ      6394600048
MERCEDES-BENZ      6394600448
MERCEDES-BENZ      A 639 460 00 48
MERCEDES-BENZ      A 639 460 04 48
MERCEDES-BENZ      A6394600048
MERCEDES-BENZ      A6394600448

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 914100 RUVILLE/FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 914100 RUVILLE/FAG:

2023-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-07
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.