Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Suzuki C C 800 Intruder (WVBM) (2005.01-2008.12) 48km » 915264S ruville/fag
wybrany samochód: 
Suzuki C C 800 Intruder (wvbm) (2005.01-2008.12) 48km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 915264S RUVILLE/FAG

915264S Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RUVILLE/FAG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

915264S

producent:

RUVILLE/FAG

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z manszetą układu kierowniczego
Rozmiar gwintu 1: M14x2,0 A
Rozmiar gwintu 2: M14x1,5 A
Długość [mm]: 343
Status produktu: Normal


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

skład zestawu:
915264 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
945213 Zestaw osłon, układ kierowniczy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 915264S RUVILLE/FAG

numery OEM:
FORD      1 085 520*
FORD      1085520
FORD      3 707 333*
FORD      3707333

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 915264S RUVILLE/FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 915264S RUVILLE/FAG:

2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-07
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.