Średnica [mm] | 200 |
Ilość zębów | 18 |
Pojedyncze części, patrz: lista części | |
nr EAN | 4013872756445 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł 3000 950 028 SACHS
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
1636268780, 2004AG, 2004Y2, 2050H4, 2050N3, 2050P9, 2050R4, 2050R7, 205176, 2051E5, 2051F1, 2051F2, 2051S9, 205302, 2055AT, 2055W1, 2055W5
1636268780, 2004AG, 2004AW, 2004Y2, 2050H4, 2050N3, 2050P9, 2050R4, 2050R7, 205176, 2051E5, 2051F1, 2051F2, 2051G5, 2051S9, 205267, 205302, 2055AT, 2055W1, 2055W5
9467597280
CITROËN | 16 362 687 80 | |
CITROËN | 2004 AG | |
CITROËN | 2004 AW | |
CITROËN | 2004 Y2 | |
CITROËN | 2050 H4 | |
CITROËN | 2050 N3 | |
CITROËN | 2050 P9 | |
CITROËN | 2050 R4 | |
CITROËN | 2050 R7 | |
CITROËN | 2051 76 | |
CITROËN | 2051 E5 | |
CITROËN | 2051 F1 | |
CITROËN | 2051 F2 | |
CITROËN | 2051 G5 | |
CITROËN | 2051 S9 | |
CITROËN | 2052 67 | |
CITROËN | 2053 02 | |
CITROËN | 2055 AT | |
CITROËN | 2055 W1 | |
CITROËN | 2055 W5 | |
FIAT | 9467597280 | |
PEUGEOT | 16 362 687 80 | |
PEUGEOT | 2004 AG | |
PEUGEOT | 2004 Y2 | |
PEUGEOT | 2050 H4 | |
PEUGEOT | 2050 N3 | |
PEUGEOT | 2050 P9 | |
PEUGEOT | 2050 R4 | |
PEUGEOT | 2050 R7 | |
PEUGEOT | 2051 76 | |
PEUGEOT | 2051 E5 | |
PEUGEOT | 2051 F1 | |
PEUGEOT | 2051 F2 | |
PEUGEOT | 2051 S9 | |
PEUGEOT | 2053 02 | |
PEUGEOT | 2055 AT | |
PEUGEOT | 2055 W1 | |
PEUGEOT | 2055 W5 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł 3000 950 028 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgieł 3000 950 028 SACHS:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.