Średnica [mm] | 228 |
Profil piasty | 18,2x21-18N |
Ilość zębów | 18 |
dostępne tylko w zestawie | |
nr EAN | 4013872780044 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł 3000 950 061 SACHS
CITROËN | 2004 AS | |
CITROËN | 2004 CV | |
CITROËN | 2004 CW | |
CITROËN | 2004 Y0 | |
CITROËN | 2050 K9 | |
CITROËN | 2050 T7 | |
CITROËN | 2051 33 | |
CITROËN | 2051 G2 | |
CITROËN | 2051 G8 | |
CITROËN | 2051 H0 | |
CITROËN | 2051 T9 | |
CITROËN | 2052 40 | |
CITROËN | 2052 41 | |
CITROËN | 2052 62 | |
CITROËN | 2052 68 | |
CITROËN | 2052 K1 | |
CITROËN | 2052 K2 | |
CITROËN | 2052 K9 | |
CITROËN | 2055 HC | |
CITROËN | 2055 W4 | |
FIAT | 71783752 | |
FIAT | 71785450 | |
FIAT | 9402050168 | |
FIAT | 9402052420 | |
FIAT | 9402052680 | |
FIAT | 9464214880 | |
FIAT | 9640590780 | |
LANCIA | 71783752 | |
LANCIA | 71785450 | |
LANCIA | 9402050168 | |
LANCIA | 9402052420 | |
LANCIA | 9402052680 | |
LANCIA | 9464214880 | |
LANCIA | 9640590780 | |
PEUGEOT | 2004 AQ | |
PEUGEOT | 2004 AS | |
PEUGEOT | 2004 CV | |
PEUGEOT | 2004 CW | |
PEUGEOT | 2004 Y0 | |
PEUGEOT | 2050 J4 | |
PEUGEOT | 2050 K9 | |
PEUGEOT | 2050 T7 | |
PEUGEOT | 2051 33 | |
PEUGEOT | 2051 34 | |
PEUGEOT | 2051 G2 | |
PEUGEOT | 2051 G6 | |
PEUGEOT | 2051 G8 | |
PEUGEOT | 2051 H0 | |
PEUGEOT | 2051 T9 | |
PEUGEOT | 2052 40 | |
PEUGEOT | 2052 41 | |
PEUGEOT | 2052 62 | |
PEUGEOT | 2052 68 | |
PEUGEOT | 2052 K1 | |
PEUGEOT | 2052 K2 | |
PEUGEOT | 2052 K8 | |
PEUGEOT | 2055 HC | |
PEUGEOT | 2055 W4 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł 3000 950 061 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgieł 3000 950 061 SACHS:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.