Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 3008077 sasic

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008077 SASIC

3008077 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SASIC
sasic 3008077
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008077
3008077
sasic 3008077 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

3008077

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy w środku
dla numeru OE 381747
nr EAN 3660872307781

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008077 SASIC

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 215mm) pasuje do: CITROEN SAXO, PEUGEOT 106 II 1.0-Electric 02.96-07.04

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008077 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008077 producenta SASIC

CITROËN

381747

PEUGEOT

381747

numery OEM:
CITROËN      381747
PEUGEOT      381747

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008077 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.