Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 3008245 sasic

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008245 SASIC

3008245 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SASIC
sasic 3008245
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008245
102.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

3008245

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 2 M12x1,0
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Długość [mm] 293
dla numeru OE Part/oe 7701469570
nr EAN 3660872307880

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008245 SASIC

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 293mm) pasuje do: RENAULT SAFRANE I, SAFRANE II, TWINGO I, TWINGO I/HATCHBACK 1.2-3.0 04.92-06.07

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008245 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008245 producenta SASIC

RENAULT

7701469517, 7701469569, 7701469570, 7701469571, 7701469572

numery OEM:
RENAULT      7701469517
RENAULT      7701469569
RENAULT      7701469570
RENAULT      7701469571
RENAULT      7701469572

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 3008245 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.