Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 4006147 sasic

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006147 SASIC

4006147 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SASIC
sasic 4006147
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006147
4006147
sasic 4006147 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4006147

producent:

SASIC

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu M14x1,5
dla numeru OE 485202714R
parzyste numery artykułów 4006148
nr EAN 3660872346360

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006147 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: DACIA DUSTER, NISSAN NV300, PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, VIVARO B, RENAULT ARKANA I, DUSTER, ESPACE IV, LAGUNA II, TRAFIC II, TRAFIC III 1.0-3.5 02.01-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006147 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006147 producenta SASIC

RENAULT

485202714R, 7701049282

NISSAN

4852000QAK

OPEL

4408510, 4453051

numery OEM:
NISSAN      4852000QAK
OPEL      4408510
OPEL      4453051
RENAULT      485202714R
RENAULT      7701049282

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006147 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.