Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 4006148 sasic

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006148 SASIC

4006148 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SASIC
sasic 4006148
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006148
4006148
sasic 4006148 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4006148

producent:

SASIC

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wymiar gwintu M14x1,5
dla numeru OE 485209446R
parzyste numery artykułów 4006147
nr EAN 3660872346377

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006148 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: DACIA DUSTER, NISSAN NV300, PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, VIVARO B, RENAULT ARKANA I, DUSTER, ESPACE IV, LAGUNA II, TRAFIC II, TRAFIC III 1.0-3.5 02.01-
numery OEM:
NISSAN      4852000QAL
OPEL      4408511
OPEL      4453052
RENAULT      485209446R
RENAULT      7701049283

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 4006148 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.