Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 4006204B sasic

Przekładnia kierownicza 4006204B SASIC

4006204B Przekładnia kierownicza SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

4006204B

producent:

SASIC

Tryb pracy manualny
Tryb pracy elektryczny
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Specyfikacja En boite
dla numeru OE 8200891311
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kompletem montażowym
nr EAN 3660872343505

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 4006204B SASIC

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem mechaniczny (nowy, z łącznikiem) pasuje do: RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, THALIA I 1.2-1.9D 09.98-
numery OEM:
RENAULT      7701471107
RENAULT      7701471110
RENAULT      8200033766
RENAULT      8200891311
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 4006204B SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 4006204B SASIC:

Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.