Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 7006035 sasic

Przekładnia kierownicza 7006035 SASIC

7006035 Przekładnia kierownicza SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7006035

producent:

SASIC

Tryb pracy hydrauliczny
dla numeru OE 4000KH
nr EAN 3660872317490

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7006035 SASIC

Koszt kaucji: 415.09 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, II generacja) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI 1.1-2.0D 03.91-12.15
numery OEM:
CITROËN      4000KH
CITROËN      4000S0
CITROËN      9455851480
PEUGEOT      4000KH
PEUGEOT      4000S0
zamienniki:
52055
brak
SPIDAN
52236
brak
SPIDAN
52333
brak
SPIDAN

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7006035 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7006035 SASIC:

Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.