Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP255 trw

Przekładnia kierownicza JRP255 TRW

JRP255 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP255
Przekładnia kierownicza JRP255
 

    Ocena:
numer części:

JRP255

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
dla numeru OE 4000S0
Rozstaw śrub mocujących [mm] 190
Liczba otworów do mocowania 2
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. czworokąt
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 40
Długość przegub osiowy [mm] 276
Rodzaj gwintu przegub osiowy Gwint wewnętrzny
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14 x 1,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 5012445859056

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP255 TRW

Koszt kaucji: 1,082.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
CITROËN      4000 S0
RENAULT      77 00 417 308
RENAULT      77 00 840 104

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP255 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP255

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.