Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 7006140 sasic

Przekładnia kierownicza 7006140 SASIC

7006140 Przekładnia kierownicza SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7006140

producent:

SASIC

Tryb pracy hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z kierownicą multifunkcyjną
dla numeru OE 1J1422075SX
nr EAN 3660872318237

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7006140 SASIC

Koszt kaucji: 305.57 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, II generacja) pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI, VW BORA 1.4-2.8 09.96-12.13
numery OEM:
AUDI      1J1422060KX
AUDI      1J1422061AK
AUDI      1J1422061FX
AUDI      1J1422061SX
AUDI      1J1422062E
AUDI      1J1422062EX
AUDI      1J1422063B
AUDI      1J1422063M
AUDI      1J1422063MX
AUDI      1J1422063N
AUDI      1J1422063NX
AUDI      1J1422075CX
AUDI      1J1422075DX
AUDI      1J1422075K
AUDI      1J1422075KX
AUDI      1J1422075LX
AUDI      1J1422075S
AUDI      1J1422075SX
SEAT      1J1422060KX
SEAT      1J1422061AK
SEAT      1J1422061FX
SEAT      1J1422061SX
SEAT      1J1422062E
SEAT      1J1422062EX
SEAT      1J1422063B
SEAT      1J1422063M
SEAT      1J1422063MX
SEAT      1J1422063N
SEAT      1J1422063NX
SEAT      1J1422075CX
SEAT      1J1422075DX
SEAT      1J1422075K
SEAT      1J1422075KX
SEAT      1J1422075LX
SEAT      1J1422075S
SEAT      1J1422075SX
SKODA      1J1422060KX
SKODA      1J1422061AK
SKODA      1J1422061FX
SKODA      1J1422061SX
SKODA      1J1422062E
SKODA      1J1422062EX
SKODA      1J1422063B
SKODA      1J1422063M
SKODA      1J1422063MX
SKODA      1J1422063N
SKODA      1J1422063NX
SKODA      1J1422075CX
SKODA      1J1422075DX
SKODA      1J1422075K
SKODA      1J1422075KX
SKODA      1J1422075LX
SKODA      1J1422075S
SKODA      1J1422075SX
VOLKSWAGEN      1J1422060KX
VOLKSWAGEN      1J1422061AK
VOLKSWAGEN      1J1422061FX
VOLKSWAGEN      1J1422061SX
VOLKSWAGEN      1J1422062E
VOLKSWAGEN      1J1422062EX
VOLKSWAGEN      1J1422063B
VOLKSWAGEN      1J1422063M
VOLKSWAGEN      1J1422063MX
VOLKSWAGEN      1J1422063N
VOLKSWAGEN      1J1422063NX
VOLKSWAGEN      1J1422075CX
VOLKSWAGEN      1J1422075DX
VOLKSWAGEN      1J1422075K
VOLKSWAGEN      1J1422075KX
VOLKSWAGEN      1J1422075LX
VOLKSWAGEN      1J1422075S
VOLKSWAGEN      1J1422075SX

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7006140 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7006140 SASIC:

Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.