Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 GPL (2015.06-???) 82km » QSRP662 quinton
wybrany samochód: 
Peugeot 208 I (ca_, Cc_) 1.2 Gpl (2015.06-???) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza QSRP662 QUINTON

QSRP662 Przekładnia kierownicza QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

QSRP662

producent:

QUINTON

Tryb pracy:hydrauliczny

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza QSRP662 QUINTON

numery OEM:
SEAT      1J1 422 060KX
SEAT      1J1 422 061AK
SEAT      1J1 422 061SX
SEAT      1J1 422 062DX
SEAT      1J1 422 062E
SEAT      1J1 422 062EX
SEAT      1J1 422 063C
SKODA      1J1 422 060K
SKODA      1J1 422 060KX
SKODA      1J1 422 061AK
SKODA      1J1 422 061F
SKODA      1J1 422 061FX
SKODA      1J1 422 061S
SKODA      1J1 422 061SX
SKODA      1J1 422 062D
SKODA      1J1 422 062DX
SKODA      1J1 422 062E
SKODA      1J1 422 062EX
SKODA      1J1 422 063M
SKODA      1J1 422 063MX
VOLKSWAGEN      1J1 422 060JX
VOLKSWAGEN      1J1 422 060K
VOLKSWAGEN      1J1 422 060KX
VOLKSWAGEN      1J1 422 061AJ
VOLKSWAGEN      1J1 422 061AK
VOLKSWAGEN      1J1 422 061F
VOLKSWAGEN      1J1 422 061FX
VOLKSWAGEN      1J1 422 061S
VOLKSWAGEN      1J1 422 061SX
VOLKSWAGEN      1J1 422 062D
VOLKSWAGEN      1J1 422 062DX
VOLKSWAGEN      1J1 422 062E
VOLKSWAGEN      1J1 422 062EX
VOLKSWAGEN      1J1 422 063B
VOLKSWAGEN      1J1 422 063C
AUDI      1J1 422 060K
AUDI      1J1 422 060KX
AUDI      1J1 422 061AK
AUDI      1J1 422 061F
AUDI      1J1 422 061FX
AUDI      1J1 422 061S
AUDI      1J1 422 061SX
AUDI      1J1 422 062E
AUDI      1J1 422 062EX

Zastosowanie Przekładnia kierownicza QSRP662 QUINTON w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.