Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 7006174 sasic

Przekładnia kierownicza 7006174 SASIC

7006174 Przekładnia kierownicza SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7006174

producent:

SASIC

Tryb pracy hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
dla numeru OE 1465900
nr EAN 3660872367280

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7006174 SASIC

Koszt kaucji: 403.56 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, II generacja) pasuje do: FORD FIESTA V, FUSION, MAZDA 2 1.2-2.0 11.01-12.12
numery OEM:
FORD      1336677
FORD      1336686
FORD      1352976
FORD      1418651
FORD      1418654
FORD      1465900
FORD      1631754
FORD      4329684
FORD      4344071
FORD      4386252
FORD      4387041
MAZDA      DE9032960
MAZDA      DE9032960A

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7006174 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7006174 SASIC:

Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.