Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164A2B) (1988.02-1992.10) 175km » 7076018 sasic
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164a2b) (1988.02-1992.10) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076018 SASIC

7076018 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7076018

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów manualna
dla numeru OE1371089
nr EAN3660872367754

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076018 SASIC

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.8D 08.98-03.05
numery OEM:
FORD      1151059
FORD      1253233
FORD      1371089
FORD      3043682
FORD      4089493

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076018 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076018 SASIC:

Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.