Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 7570004 sasic

Sworzeń wahacza 7570004 SASIC

7570004 Sworzeń wahacza SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

7570004

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
dla numeru OE 352087
nr EAN 3660872398697

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 7570004 SASIC

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 16mm) pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, ALFA ROMEO MITO, CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN, FIAT FIORINO 0.9-Electric 06.05-
numery OEM:
ALFA ROMEO      51783056
ALFA ROMEO      51783057
ALFA ROMEO      51895366
ALFA ROMEO      51895367
CITROËN      3520W3
CITROËN      3520Y4
CITROËN      3521S6
CITROËN      3521V5
FIAT      51783056
FIAT      51783057
FIAT      51895366
FIAT      51895367
OPEL      352067
OPEL      352087
OPEL      93188808
OPEL      93190907
PEUGEOT      3520W3
PEUGEOT      3520Y4
PEUGEOT      3521S6
PEUGEOT      3521V5

Zastosowanie Sworzeń wahacza 7570004 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.