Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 7670025 sasic

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7670025 SASIC

7670025 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SASIC
66.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

7670025

producent:

SASIC

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu M14x1,5
dla numeru OE 1608025180
parzyste numery artykułów 7670026
nr EAN 3660872426123

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7670025 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: CITROEN C4 CACTUS; PEUGEOT 2008 I, 208 I, 208/HATCHBACK 1.0-1.6D 03.12-

SASIC to najbardziej znany dostawców końcówek drążka 7670025 dla producentów samochodów oraz rynek niezależny. Zarówno końcówka drążka jak i inne części tego producenta, produkowane są z zachowaniem wysokich norm jakości. Cechą części zamiennych SASIC jest wyjątkowo wysoka odporność na przeciążenia, jakość wykonania oraz wysoka trwałość. Końcówki drążka firmy SASIC cieszą się dobrą opinią u użytkowników i warsztatowców montujących te części w swoich warsztatach samochodowych.
Końcówka drążka 7670025 ma zastosowanie do samochodu PEUGEOT TRAVELLER (V_) od 2016.04 oraz wielu innych modeli aut. Jeżeli masz problem z prawidłowym dobraniem końcówek drążka do swojego samochodu i nie jesteś pewien czy zrobiłeś to właściwie, nasi konsultanci chętnie Ci pomogą. SASIC 7670025 to bardzo dobra decyzja zakupowa przy wymianie tej części w samochodzie ze względu na korzystny stosunek cena-jakość oraz uproszczoną procedurę reklamacyjną stosowaną przez producenta auto części firmę SASIC.
numery OEM:
PEUGEOT      1608025180

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7670025 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.