Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 7676093 sasic

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7676093 SASIC

7676093 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SASIC
 

    Ocena:
numer części:

7676093

producent:

SASIC

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wymiar gwintu M12x1,25
dla numeru OE D85201HA0A
parzyste numery artykułów 7676094
nr EAN 3660872425591

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7676093 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: NISSAN MICRA IV 1.2 05.10-

Końcówka drążka SASIC o indeksie 7676093 jest podstawowym elementem wielu współczesnych samochodów. Część tą można znaleźć w ofercie naszego sklepu w korzystnej cenie. Normy jakości jakie utrzymywane są przy produkcji końcówek drążka jak i innych części dostarczanych przez SASIC powodują, że ich jakość jest na wyjątkowo wysokim poziomie.
Firma SASIC dokłada niezbędnych starań, aby jego wyroby były jak najwyższej jakości i charakteryzowały je długie, bezawaryjne przebiegi. Końcówka drążka SASIC cieszy się wysokimi notowaniami u mechaników samochodowych jako część godna polecenia i gwarantującą duże przebiegi pomiędzy naprawami.
Końcówka drążka 7676093 ma zastosowanie do samochodu NISSAN LEOPARD kombi od 1995.10 oraz wielu innych modeli aut.
Jeżeli masz problem z właściwym dobraniem końcówek drążka do swojego samochodu i nie masz pewności czy dobrałeś je odpowiednio, skontaktuj się z obsługa sklepu w tej sprawie.
Cena końcówki drążka 7676093 SASIC po jakiej jakiej oferujemy tą część zamienną w naszym sklepie motoryzacyjnym, należy do najniższych na rynku, a jej dostawa realizowana przez firmę kurierską lub do paczkomatu nie trwa dłużej niż jeden albo dwa dni robocze.
numery OEM:
NISSAN      D85201HA0A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7676093 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.