Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 7770017 sasic

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 7770017 SASIC

7770017 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SASIC
sasic 7770017
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 7770017
7770017
sasic 7770017 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

7770017

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Długość [mm] 225
dla numeru OE 1610817680
nr EAN 3660872427298

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 7770017 SASIC

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 225mm, z nakrętką) pasuje do: DS DS 7, DS 9, CITROEN C4 GRAND PICASSO II, C4 PICASSO II, C4 SPACETOURER, C5 AIRCROSS 1.2-2.0D 02.13-

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 7770017 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 7770017 producenta SASIC

CITROËN

1610817680

PEUGEOT

1610817680

numery OEM:
CITROËN      1610817680
PEUGEOT      1610817680

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 7770017 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.