Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 8005209 sasic

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 8005209 SASIC

8005209 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora SASIC
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

8005209

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE 1002513
nr EAN 3660872362629

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 8005209 SASIC

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: FORD FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, KA, PUMA 1.25-1.8D 08.95-11.08

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 8005209 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 8005209 producenta SASIC

FORD

1002513

numery OEM:
FORD      1002513

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 8005209 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 8005209 SASIC:

Radek, Legionowo
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Warszawa
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zielonka
2024-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Warszawa
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tychy
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Warszawa
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tychy
2021-06-02
 5/5
Jest ok
Jan, Warszawa
2021-10-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).