Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 8173673 sasic

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 8173673 SASIC

8173673 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SASIC
sasic 8173673
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 8173673
8173673
sasic 8173673 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8173673

producent:

SASIC

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu M16x1,5
dla numeru OE 1628950480
parzyste numery artykułów 8173683
nr EAN 3660872370167

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 8173673 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: DS DS 3, CITROEN C3 PICASSO, C4 CACTUS, C-ELYSEE, DS3, PEUGEOT 2008 I, 207, 207/HATCHBACK, 207/KOMBI, 208 I, 301 1.0-1.6LPG 02.06-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 8173673 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 8173673 producenta SASIC

CITROËN

1608652280, 1628950480, 381767

PEUGEOT

1608652280, 1628950480, 381767

numery OEM:
CITROËN      1608652280
CITROËN      1628950480
CITROËN      381767
PEUGEOT      1608652280
PEUGEOT      1628950480
PEUGEOT      381767

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 8173673 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.