Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 9005479 sasic

Sworzeń wahacza 9005479 SASIC

9005479 Sworzeń wahacza SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

9005479

producent:

SASIC

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy na dole
dla numeru OE 6Q0407366M
parzyste numery artykułów 9005478
nr EAN 3660872346537

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 9005479 SASIC

Sworzeń wahacza przód P (dół przód) (średnica stożka 14,8mm) pasuje do: AUDI A2, SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV SC, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER 1.0-2.0 08.99-
numery OEM:
SEAT      5Z0407366B
SEAT      6Q0407366A
SEAT      6Q0407366E
SEAT      6Q0407366M
SKODA      5Z0407366B
SKODA      6Q0407366A
SKODA      6Q0407366E
SKODA      6Q0407366M
VOLKSWAGEN      5Z0407366B
VOLKSWAGEN      6Q0407366A
VOLKSWAGEN      6Q0407366E
VOLKSWAGEN      6Q0407366M

Zastosowanie Sworzeń wahacza 9005479 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.