Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 9005631 sasic

Mocowanie amortyzatora 9005631 SASIC

9005631 Mocowanie amortyzatora SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

9005631

producent:

SASIC

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
dla numeru OE 1K0513353H
nr EAN 3660872365811

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 9005631 SASIC

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P (z łożyskiem) pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, SKODA OCTAVIA II, VW GOLF V, JETTA III, JETTA IV 1.2-3.2 05.03-12.17

Mocowanie amortyzatora 9005631 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Mocowanie amortyzatora 9005631 producenta SASIC

VOLKSWAGEN

1K0513353H

AUDI

1K0513353H

SEAT

1K0513353H

numery OEM:
AUDI      1K0513353H
SEAT      1K0513353H
VOLKSWAGEN      1K0513353H

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 9005631 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 9005631 SASIC:

Dawid, Warszawa
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Warszawa
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tychy
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Warszawa
2021-10-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Warszawa
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tychy
2021-06-02
 5/5
Jest ok
Grzegorz, Zielonka
2024-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radek, Legionowo
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).