Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 110 147 topran

Mocowanie amortyzatora 110 147 TOPRAN

110 147 Mocowanie amortyzatora TOPRAN
topran 110 147
Mocowanie amortyzatora 110 147
110 147
topran 110 147 Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora 110 147 topran
Mocowanie amortyzatora 110 147 topran
Mocowanie amortyzatora 110 147 topran
Mocowanie amortyzatora 110 147 topran
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

110 147

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ilość na oś 2
Zamiana tylko w parach 
Strona zabudowy góra
Kształt owalny
Rodzaj korpusu Obudowa aluminiowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 110 147 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona tył P pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, VW GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI, JETTA III 1.2-3.2 05.03-07.15

Mocowanie amortyzatora 110 147 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Mocowanie amortyzatora 110 147 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

1K0513353H

AUDI

1K0513353H

SEAT

1K0513353H

numery OEM:
AUDI      1K0 513 353H
SEAT      1K0 513 353H
VOLKSWAGEN      1K0 513 353H

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 110 147 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 110 147 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).