Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) (1993.09-2001.08) 180km » 9006304 sasic
wybrany samochód: 
Honda Integra Sedan (db6, Db7, Db8, Db9) 1.8 Vtec (db8) (1993.09-2001.08) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 9006304 SASIC

9006304 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

9006304

producent:

SASIC

Status produktu: Artykuł wychodzący
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Wymiar gwintuM18x1,5
dla numeru OE4A0419811A
parzyste numery artykułów9006303
nr EAN3660872333018

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 9006304 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: AUDI 100 C1, 100 C2, 100 C3, 100 C4 1.6-4.2 11.68-07.94
numery OEM:
AUDI      4A0419811A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 9006304 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.