Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) (1993.09-2001.08) 180km » 9006538 sasic
wybrany samochód: 
Honda Integra Sedan (db6, Db7, Db8, Db9) 1.8 Vtec (db8) (1993.09-2001.08) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 9006538 SASIC

9006538 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

9006538

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Strona zabudowyzewnętrzny
Wymiar gwintuM12x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
dla numeru OE0003386110
nr EAN3660872333803

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 9006538 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: MERCEDES 190 (W201) 1.8-2.6 10.82-08.93
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0003384410
MERCEDES-BENZ      0003386110

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 9006538 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.