Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 quattro (1993.11-1994.07) 139km » 9006874 sasic
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Sedan (4a2) 2.6 Quattro (1993.11-1994.07) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 9006874 SASIC

9006874 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SASIC

    Ocena:
numer części:

9006874

dostawca:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 2M16x1,5
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Długość [mm]299
dla numeru OE6Q0423810C
Ograniczenia producentaSMI KOYO
nr EAN3660872369727
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 9006874 SASIC

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 299mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK, VW FOX, POLO IV 1.0-2.0 08.99-
numery OEM:
SEAT      6Q0423803G
SEAT      6Q0423804G
SEAT      6Q0423810C
SKODA      6Q0423804G
SKODA      6Q0423810C
VOLKSWAGEN      6Q0423803C
VOLKSWAGEN      6Q0423803G
VOLKSWAGEN      6Q0423804C
VOLKSWAGEN      6Q0423804G
VOLKSWAGEN      6Q0423810C

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 9006874 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.