Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » SBH0287 sasic

Przewód hamulcowy elastyczny SBH0287 SASIC

SBH0287 Przewód hamulcowy elastyczny SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

SBH0287

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 340
Rozmiar gwintu 1 M10X100
Rozmiar gwintu 2 M10X100
dla numeru OE 4806C1
nr EAN 3660872352958

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny SBH0287 SASIC

Przewód hamulcowy elastyczny przód/tył L/P (dł. 340mm, M10x1/M10x1) pasuje do: MAZDA 2, PEUGEOT 206, 206+ 1.1-2.0D 08.98-
numery OEM:
MAZDA      D35043810C
PEUGEOT      480692
PEUGEOT      4806C1

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny SBH0287 SASIC w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.