Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » VKDA 40101 T skf

Mocowanie amortyzatora VKDA 40101 T SKF

VKDA 40101 T Mocowanie amortyzatora SKF
60.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

VKDA 40101

numer części:

VKDA 40101 T

producent:

SKF

Ilość na oś 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
nr EAN 7316572414620

skład zestawu:
SKF03992 Dystans gumowy, resorowanie
SKF03993 Dystans gumowy, resorowanie
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora VKDA 40101 T SKF

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I; VW CORRADO, GOLF II, GOLF III, GOLF IV, JETTA II, POLO, POLO III 1.0-2.9 08.83-12.02
numery OEM:
SEAT      191 512 333
SEAT      191 512 335
VOLKSWAGEN      191 512 333
VOLKSWAGEN      191 512 335
zamienniki:
114 473
brak
SACHS
999 568
brak
SACHS
200 064
brak
SACHS
114 133
brak
SACHS
141 055
brak
SACHS
27-528-F
brak
BOGE
27-215-0
brak
BOGE
26-046-A
brak
BOGE
27-B07-A
brak
BOGE
27-215-1
brak
BOGE
32-530-F
brak
BOGE
27-415-F
brak
BOGE
27-B21-0
brak
BOGE
32-530-0
brak
BOGE
27-C04-F
brak
BOGE
27-B21-F
brak
BOGE
27-415-P
brak
BOGE
27-332-0
brak
BOGE
32-721-0
brak
BOGE
32-530-P
brak
BOGE
60-A05-0
brak
BOGE
27-B07-F
brak
BOGE
27-B22-F
brak
BOGE
60-117-1
brak
BOGE
27-785-0
brak
BOGE
105 775
brak
SACHS
50171
brak
BIRTH

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora VKDA 40101 T SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora VKDA 40101 T SKF:

2022-08-20
 5/5
Wszystko ok
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-01
 5/5
Części pasują szybką i miła obsługa. Polecam

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.