Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 102 828 topran

Łożyskowanie, amortyzator 102 828 TOPRAN

102 828 Łożyskowanie, amortyzator TOPRAN
topran 102 828
Łożyskowanie, amortyzator 102 828
102 828
topran 102 828 Łożyskowanie, amortyzator
Łożyskowanie, amortyzator 102 828 topran
Łożyskowanie, amortyzator 102 828 topran
Łożyskowanie, amortyzator 102 828 topran
Łożyskowanie, amortyzator 102 828 topran
Łożyskowanie, amortyzator 102 828 topran
Łożyskowanie, amortyzator 102 828 topran
Łożyskowanie, amortyzator 102 828 topran
Łożyskowanie, amortyzator 102 828 topran
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

102 828

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Ilość na oś 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator 102 828 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona dół/tył L/P pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I, VW GOLF II, GOLF III, JETTA II, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, VENTO 1.0-2.8 08.83-12.02

Łożyskowanie, amortyzator 102 828 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Łożyskowanie, amortyzator 102 828 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

191512333

SEAT

191512333

numery OEM:
SEAT      191 512 333
VOLKSWAGEN      191 512 333

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator 102 828 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, amortyzator 102 828 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).