
| Średnica [mm] | 80 |
| Szerokość [mm] | 34 |
| nr EAN | 7316572417522 |
Dodatkowe informacje o produkcie rolka prowadząca paska rozrządu VKM 21256 SKF
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
03G109244, 03G109244B
03G109244, 03G109244B
03G109244, 03G109244B
03G109244, 03G109244B
MN980107
68000817AA
| AUDI | 03G 109 244 | |
| AUDI | 03G 109 244 B | |
| MITSUBISHI | MN980107 | |
| SEAT | 03G 109 244 | |
| SEAT | 03G 109 244 B | |
| SKODA | 03G 109 244 | |
| SKODA | 03G 109 244 B | |
| VOLKSWAGEN | 03G 109 244 | |
| VOLKSWAGEN | 03G 109 244 B | |
| JEEP | 68000817AA |
Zastosowanie rolka prowadząca paska rozrządu VKM 21256 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o rolka prowadząca paska rozrządu VKM 21256 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.