Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » pasek rozrządu i części wspólpracujące » pasek rozrządu » VKMT 03257 skf

Pasek rozrządu VKMT 03257 SKF

VKMT 03257 Pasek rozrządu SKF
 

    Ocena:
numer części:

VKMT 03257

producent:

SKF

Ilość zębów 116
Szerokość [mm] 25,4
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 25,4
nr EAN 7316576131776

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek rozrządu VKMT 03257 SKF

numery OEM:
ALFA ROMEO      9467642480
CITROËN      0816.G3
FIAT      9464640380
FORD      1231976
FORD      1683824
FORD      1707030
FORD      3M5Q 6K288 AA
FORD      3M5Q 6K288 BA
FORD      9M5Q 6K288 AB
LANCIA      9464640380
PEUGEOT      0816.G3
TOYOTA      SU001-A0146
VOLVO      8653650

Zastosowanie Pasek rozrządu VKMT 03257 SKF w samochodach:

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.