Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » CA4PK846 snr

Pasek klinowy wielorowkowy CA4PK846 SNR

25.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

CA4PK846

producent:

SNR

Ilość żeber 4
Masa [g] 60
Długość [mm] 846
nr EAN 3413521205941

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA4PK846 SNR

Pasek wielorowkowy (4PK846) pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), 7 (E65, E66, E67); HONDA ACCORD VI, CIVIC IV, CIVIC V, CIVIC VI, CR-V I, CRX II, HR-V; HYUNDAI ACCENT, ACCENT I, ACCENT II 1.3-6.0 01.86-
numery OEM:
BMW      11 28 7 559 454
HONDA      38920-P3F-003
HONDA      38920-P3F-004
HONDA      38920-PW0-G02
HONDA      38920-PW0-G03
HONDA      56992-P1J-E01
HONDA      56992-P2A-003
HONDA      56992-P2A-004
NISSAN      11920-0H600
NISSAN      11920-0H610
NISSAN      11920-V7300
NISSAN      11920-V7301
NISSAN      11920-V7311
NISSAN      11950-53J20
NISSAN      11950-70J05
NISSAN      11950-9F605
SUBARU      809214470
SUBARU      809214550
TOYOTA      90916-02364
HYUNDAI      25212-26021
KIA      25212-26021

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA4PK846 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.