Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » CA6DPK1195 snr

Pasek klinowy wielorowkowy CA6DPK1195 SNR

70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CA6DPK1195

producent:

SNR

Ilość żeber 6
Masa [g] 147
Długość [mm] 1195
nr EAN 3413521205279

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6DPK1195 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK1195) pasuje do: AUDI A3, TT, FORD GALAXY I, GALAXY MK I, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, IBIZA II, LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.6-2.8 03.96-08.15

Pasek klinowy wielorowkowy CA6DPK1195 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy CA6DPK1195 producenta SNR

VOLKSWAGEN

06A260849B, 06A260849C, 06A260849E

FORD

1111928

AUDI

06A260849, 06A260849B, 06A260849C, 06A260849E

SEAT

06A260849B, 06A260849C, 06A260849E

SKODA

06A260849B, 06A260849C, 06A260849E

numery OEM:
AUDI      06A260849
AUDI      06A260849B
AUDI      06A260849C
AUDI      06A260849E
FORD      1111928
SEAT      06A260849B
SEAT      06A260849C
SEAT      06A260849E
SKODA      06A260849B
SKODA      06A260849C
SKODA      06A260849E
VOLKSWAGEN      06A260849B
VOLKSWAGEN      06A260849C
VOLKSWAGEN      06A260849E

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6DPK1195 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.