Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » CA6PK818 snr

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK818 SNR

    Ocena:
numer części:

CA6PK818

producent:

SNR

Ilość żeber 6
Masa [g] 82
Długość [mm] 818
nr EAN 3413521204050

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK818 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK818) pasuje do: FIAT PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, STILO, NISSAN ALMERA II, ALMERA TINO, PRIMERA, SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, SKODA FABIA I 1.4D-2.4 01.90-03.12

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK818 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK818 producenta SNR

TOYOTA

9936670820, 9936680820, 9936690820

NISSAN

117209F600, 117209F605, 117209F610

FIAT

46755987

VOLKSWAGEN

03G903137H

SEAT

03G903137H

SKODA

03G903137H

numery OEM:
AUDI      03G903137H
FIAT      46755987
NISSAN      11720-9F600
NISSAN      11720-9F605
NISSAN      11720-9F610
SEAT      03G903137H
SKODA      03G903137H
TOYOTA      99366-70820
TOYOTA      99366-80820
TOYOTA      99366-90820
VOLKSWAGEN      03G903137H

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK818 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.