Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » CA6PK926 snr

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK926 SNR

 

    Ocena:
numer części:

CA6PK926

producent:

SNR

Ilość żeber 6
Masa [g] 103
Długość [mm] 926
nr EAN 3413521203961

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK926 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK926) pasuje do: CITROEN JUMPY I; FIAT BRAVA, BRAVO I, SCUDO; FORD GALAXY I; MAZDA RX-7 III; PEUGEOT EXPERT, PARTNER, PARTNER ORIGIN, PARTNER ORIGIN/MINIVAN 1.3-2.2D 05.89-
numery OEM:
CITROËN      6453-W0
CITROËN      6453-W1
FIAT      71749441
FIAT      7730054
FORD      1039800
FORD      VX028 903 137 AMVX
MAZDA      N3A1-15-907
PEUGEOT      6453-W1
SEAT      028903137AM
SEAT      06A145933F
SEAT      06A145933L
SKODA      06A145933F
SKODA      06A145933L
TOYOTA      90916-02673
TOYOTA      90916-02688
VOLKSWAGEN      028903137AM
VOLKSWAGEN      06A145933L

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK926 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.