Liczba zębów 1 | 136 | |
Liczba pasków | 1 | |
Liczba rolek kierunkowych | 2 | |
Masa [g] | 2845 | |
Szerokość 1 [mm] | 25,4 | |
nr EAN | 3413521124372 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.010 SNR
CITROËN | 0816-58 | |
CITROËN | 0829-33 | |
CITROËN | 0830-13 | |
CITROËN | 1201-67 | |
CITROËN | 1201-91 | |
CITROËN | 1201-A4 | |
CITROËN | 95650955 | |
CITROËN | 95666768 | |
FIAT | 71739136 | |
FIAT | 71739919 | |
FIAT | 9565095580 | |
FIAT | 9566945680 | |
FIAT | 9566945688 | |
FIAT | 9614252580 | |
FIAT | 9614259780 | |
FIAT | 9615923380 | |
FIAT | 9617188680 | |
LADA | 2108-3701720-01 | |
LADA | 21215-1006040 | |
LANCIA | 9566945680 | |
LANCIA | 9566945688 | |
MG | LHP100590 | |
MG | LHV100070 | |
PEUGEOT | 0816-58 | |
PEUGEOT | 0829-33 | |
PEUGEOT | 0830-13 | |
PEUGEOT | 1201-52 | |
PEUGEOT | 1201-67 | |
PEUGEOT | 1201-91 | |
PEUGEOT | 1201-A4 | |
PEUGEOT | 1201.65 | |
ROVER | GWP 2513 | |
ROVER | LHP100590 | |
ROVER | LHV100070 | |
SUZUKI | 12761-86CA0 | |
SUZUKI | 12810-86CA0 | |
SUZUKI | 12830-86CA0 | |
SUZUKI | 17400-86CA0 | |
SUZUKI | 17400-86CB1 | |
TALBOT | 0816-58 | |
TALBOT | 0816.23 | |
HYUNDAI | 24360-29000 | |
HYUNDAI | 24370-29000 | |
HYUNDAI | 25111-29000 | |
HYUNDAI | 25111-29001 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.010 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.010 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.