Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 24 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 22 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 52,00 |
obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie |
Średnica przegubu [mm] | 81,00 |
Długość [mm] | 159,1 |
Wymiar gwintu | M22x1.5 |
Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Nowa część | |
nr EAN | 4019064009030 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 20904 SPIDAN
NISSAN | 39100 11A00 | |
NISSAN | 39100 12A00 | |
NISSAN | 39100 13A00 | |
NISSAN | 39100 13A01 | |
NISSAN | 39100-11A10 | |
NISSAN | 39100-11A20 | |
NISSAN | 39100-11M00 | |
NISSAN | 39100-11M05 | |
NISSAN | 39100-12A10 | |
NISSAN | 39100-12A20 | |
NISSAN | 39100-13A10 | |
NISSAN | 39100-13A20 | |
NISSAN | 39100-15A05 | |
NISSAN | 39100-16R05 | |
NISSAN | 3910011R00 | |
NISSAN | 39101 10A01 | |
NISSAN | 39101 11A00 | |
NISSAN | 39101 12A00 | |
NISSAN | 39101 13A00 | |
NISSAN | 39101 13A01 | |
NISSAN | 39101-11A10 | |
NISSAN | 39101-11A20 | |
NISSAN | 39101-11M00 | |
NISSAN | 39101-11M05 | |
NISSAN | 39101-12A10 | |
NISSAN | 39101-12A20 | |
NISSAN | 39101-13A10 | |
NISSAN | 39101-13A20 | |
NISSAN | 39101-16R05 | |
NISSAN | 39205-11A25 | |
NISSAN | 39301-10A01 | |
NISSAN | 39301-11A00 | |
NISSAN | 39301-12A00 | |
NISSAN | 39301-13A00 | |
NISSAN | 39301-13A01 |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 20904 SPIDAN w samochodach:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.